címzett elköltözött

2010.06.22. 20:22

CÍMZETT ELKÖLTÖZÖTT

 

Nincs bennem emberbarát. Szemlélője vagyok a körforgásnak, közönséges, középszerű, albérlője a végtelennek, nem értek és nem akarok érteni, meguntam és már a csömört is unom, azért hát büszkén állítom, itt rend van, minden úgy történik, ahogyan történnie kell - ez itt a menny. Nincs semmilyen pokol.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aletheia.blog.hu/api/trackback/id/tr662101830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Jeckyll & Mr. Hyde 2010.07.06. 11:04:15

:-) ez nagyon igaz, Hölgyem. Nagyon igaz.

lethe · http://blog.hu/user/285780/tab/data 2010.07.06. 11:09:26

Az eleje, a közepe vagy a vége? :)

(So sorry, olyan rettenetesen sajnálom, hogy még mindig alkalmatlan vagyok mindenre, ami emberi... Elfáradtam... A tanévnek vége, de még mindig képtelen vagyok emberekkel találkozni, beszélgetni, gondolni bármire... Talán, talán hamarosan... Egyelőre csak ülök, rendezgetem az otthonomnak nevezett zsinagógát és kuplerájt, filmeket töltök, csupa badarságot, most ez is jó, meg kidolgoztam egy olvasmánylistát magamnak, csak győzzem teljesíteni ebben az öt hétben, ami a nyár... :) Hamarosan talán írni is tudok... Még nem megy... )

Dr. Jeckyll & Mr. Hyde 2010.07.07. 08:36:48

Az első mondattól eltekintve végig :-)
Az írással pedig nincs hova sietni. ...no meg a fagyival sem. Bár ez utóbbi élvezete talán egy kicsit függ az időjárástól is, így a nyár - ez az 5 7 - talán erre is jó lehet...

lethe · http://blog.hu/user/285780/tab/data 2010.07.17. 02:20:45

Újra itt!!! :)))

Esküszöm, attól féltem, hogy sosem kerül meg a jókedvem!!! :)))

Bezárkóztam, kiüresedve vártam, hogy vánszorogjon a nyár, közben rohant, zajlott minden a maga rendje szerint, a lányom, a barátai, a kirándulások és az éjszakai tapétázás, csak éppen nem voltam sehol, legkevésbé ott, ahol látszólag megfordultam, és bár az is lehet, hogy visszajönnöm felesleges, én itt vagyok, élek - boldog vagyok!!! :))))

Dr. Jeckyll & Mr. Hyde 2010.08.21. 11:03:46

Örülök, hogy visszatértél. Akkor lassacskán a fagyira is sort kerítünk.... :-)

lethe · http://blog.hu/user/285780/tab/data 2014.06.01. 14:29:59

@Dr. Jeckyll & Mr. Hyde: Segítségre van szükségem. Gondolatokra, amelyek visszavezetnek önmagamhoz.
süti beállítások módosítása